8 349 Kč včetně DPH
6 900 Kč
Obousměrné zubové čerpadlo pro lehčí aplikace s průtokem 16 l/min -UNI příruba
Kód: 10500410163
8 506,30 Kč včetně DPH
7 030 Kč
Obousměrné zubové čerpadlo pro lehčí aplikace s průtokem 20 l/min -UNI příruba
Kód: 10500410207
8 554,70 Kč včetně DPH
7 070 Kč
Obousměrné zubové čerpadlo pro lehčí aplikace s průtokem 16l/min-ISO příruba
Kód: 10500440167
8 554,70 Kč včetně DPH
7 070 Kč
Obousměrné zubové čerpadlo pro lehčí aplikace s průtokem 20 l/min -ISO příruba
Kód: 10500440201
8 687,80 Kč včetně DPH
7 180 Kč
Obousměrné zubové čerpadlo pro lehčí aplikace s průtokem 25 l/min -UNI příruba
Kód: 10500410252
8 687,80 Kč včetně DPH
7 180 Kč
Obousměrné zubové čerpadlo pro lehčí aplikace s průtokem 25 l/min -ISO příruba
Kód: 10500440256
8 712 Kč včetně DPH
7 200 Kč
Obousměrné zubové čerpadlo pro lehčí aplikace s průtokem 32 l/min -UNI příruba
Kód: 10500410323
8 712 Kč včetně DPH
7 200 Kč
Obousměrné zubové čerpadlo pro lehčí aplikace s průtokem 32 l/min -ISO příruba
Kód: 10500440327
9 075 Kč včetně DPH
7 500 Kč
Obousměrné zubové čerpadlo pro lehčí aplikace s průtokem 40 l/min -ISO příruba
Kód: 10500440407
9 196 Kč včetně DPH
7 600 Kč
Obousměrné zubové čerpadlo pro lehčí aplikace s průtokem 32 l/min -UNI příruba
Kód: 10500410403
Zubové čerpadlo OMFB OBOUSMĚRNÉ - řady NPLH
Zubová olejová čerpadla řady BPS jsou moderně konstruovaná obousměrná čerpadla. Jedná se o UNI čerpadla určena pro montáž na 3dírovou přírubu DIN 5482 s 8mi drážkovou hřídelí o rozměrech 22x19mm.
Obousměrné (birotační) čerpadlo je možné instalovat na výstup PTO jak pro pravotočivé tak i pro levotočivé pomocné pohony.
Tato čerpadla jsou určena k velkému využití v oblasti nízkotonážních nákladních vozidel.
Horní linie čerpadla je navržena tak, aby ho bylo možno namontovat na PTO vedle kardanu, neboť horní hrana čerpadla nepřesahuje obrys příruby čerpadla.
U čerpadla této řady si můžete zvolit sací a výtlakový výstup na bocích nebo na zádi, případně jeden vstup na boku čerpadla a druhý na zádi.
Čerpadla BPS jsou navržena tak, aby se olej nemohl protlačit z hydraulického systému do převodovky a chrání tak převodovku vozidla před poškozením. K tomu slouží krizový odtok v krku čerpadla.